Αυτογνωσία - 6ος χρόνος - μάθημα 01
Η ευθύνη για την πραγματικότητα

Ερωτήσεις μαθήματος:

1. Ποιες κατά εσένα είναι οι σημαντικότερες έννοιες που αναφέρθηκαν στο μάθημα?

2, Ποιες θα ήθελες να εφαρμόσεις περισσότερο στη ζωή σου?

Σημειώσεις μαθήματος:

όχι προσκόλληση, ούτε στο συντονιστή / εμπιστοσύνη στις συμπτώσεις, μας δίνουν πλαίσιο εξέλιξης

Δεν κολλάμε στο ερέθισμα / προχωράμε στα συναισθήματα και τις πεποιθήσεις

Δεν χάνουμε το χρόνο μας λέγοντας την ιστορία / βρίσκουμε τις εναλλακτικές πεποιθήσεις

Μην σας παρασύρουν τα εξωτερικά ερεθίσματα (θερμοκρασία, υγρασία κτλ), μείνετε στο κέντρο σας / ο στόχος μας είναι οι τεχνικές, να ην μας βγάζει τίποτα από το στόχο μας


Επιτυχία είναι να εφαρμόζουμε αυτά που μαθαίνουμε εδώ, στην αληθινή μας ζωή / να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς που επηρεάζουν την ευτυχία μας


Θα έχουμε διάφορες ενότητες φέτος / η πρώτη ενότητα είναι από το βιβλίο 'Συζήτηση με το Θεό' του Daniel Walsh

- Eίμαστε δημιουργοί

- Δεν υπάρχει καλό και κακό

- Δεν υπάρχει τιμωρία

- Δεν υπάρχει κόλαση

- Υπάρχει μόνο η πρόκληση να γίνουμε αυτό που πραγματικά είμαστε / να συντονιστούμε με αυτό που πραγματικά είμαστε


Λέει ο 'Θεός' :

Εσείς δημιουργείτε την πραγματικότητα σας

Όλα αλλάζουν όταν συνειδητοποιήσετε τι πραγματικά είστε (παράδειγμα Ανίτας Μορτζάνι)

Τα κακά και τις συμφορές τις δημιουργούμε εμείς για να συνειδητοποιήσουμε τι ΔΕΝ είμαστε

Δεν το κάνουμε συνειδητά / υπάρχει συλλογικό υποσυνείδητο που δημιουργείται από το πλαίσιο πεποιθήσεων της κοινωνίας / θέλει θάρρος να φύγεις από αυτό το πλαίσιο


ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ; 
Δεχθείτε την απόλυτη ευθύνη για τη δημιουργία σας / μόνο τότε μπορείτε να την αλλάξετε

Δεν μπορείτε να αλλάξετε τους άλλους, μόνο την δική σας πραγματικότητα

Μην δείτε τίποτα σαν λάθος - απλά μπορεί να μην σας αντιπροσωπεύει - εργαστείτε για αυτό που σας αντιπροσωπεύει

Ότι βλέπετε σαν κακό ή σαν λάθος και δεν μπορείτε να το δεχθείτε το δημιουργείτε και το ενισχύετε 

Ότι δεν δέχομαι το διατηρώ

Ο καθένας δημιουργεί την πραγματικότητα του ανάλογα με το νόημα που δίνει / αν κάνω κριτική δημιουργώ μια πραγματικότητα σε σχέση με αυτό που κρίνω.

Αλλάζω πεποιθήσεις / δέχομαι το εξελικτικό πλαίσιο / ανταποκρίνομαι διαφορετικά / ο πόνος είναι αποτέλεσμα λανθασμένης αντίληψης / δεν αντιλαμβάνομαι ότι ο άλλος είναι ο Θεός και πως αυτό που συμβαίνει είναι ευκαιρία εξέλιξης. 


Η αλήθεια θεραπεύει

Επηρεαζόμαστε από προηγούμενες εμπειρίες, πεποιθήσεις και προκαταλήψεις

Η βασική λανθασμένη αντίληψη είναι ότι είμαστε αυτό το σώμα


Κι οι αθώοι που πεθαίνουν? τα αθώα παιδιά? οι καταστροφές και οι αδικίες ?  
Μην κριτικάρεις σαν σωστό ή λάθος / κάθε τι συμβαίνει για κάποιο λόγο / εσύ να κάνεις αυτό που θέλεις και σε αντιπροσωπεύει / δες ποιος θέλεις να είσαι και γίνε / αν δεν σε αντιπροσωπεύει κάτι, κάνε ότι μπορείς για να το αλλάξεις, συνεργάσου με άλλους / Αλλά ΜΗ ΚΡΙΝΕΙΣ / Αυτό που απορρίπτεις γίνεται


Κόλαση είναι να μην είσαι αυτό που πραγματικά είσαι / να μην μπορείς να το βιώσεις και να το εκφράσεις /  να είσαι λιγότερο από αυτό που πραγματικά είσαι

Κόλαση είναι να απορρίπτεις αυτό που πραγματικά είσαι


Ο σκοπός είναι να ανακαλύψεις αυτό που πραγματικά είσαι και να το εκφράσεις / αυτό θα το κάνεις μέσω της ελεύθερης σου βούλησης

Δεν υπάρχει τιμωρία για ότι κάνεις αλλά απλά φυσικές συνέπειες / τα αποτελέσματα των επιλογών μας / είναι αποτελέσματα φυσικών νόμων / δεν υπάρχει τιμωρία αλλά μόνο αποτελέσματα επιλογών

Οι φυσικοί νόμοι δεν μαθαίνονται, απλά τους θυμάσαι / μείνε ακίνητος (νοερά) / άσε τα θέματα που σε απασχολούν και μπες μέσα σου / στον εσωτερικό σου κόσμο / εκεί θα συνδεθείς με τους νόμους και με τη δύναμη να τους εφαρμόσεις


Και αυτοί που γεννιούνται με φυσικούς περιορισμούς? που είναι το δικό τους απεριόριστο δυναμικό?

Ήταν επιλογή τους / εσύ το βλέπεις σαν ατυχία / ο καθένας επιλέγει τις αρχικές συνθήκες που θα του δώσουν την ευκαιρία να εξελιχθεί / η ψυχή επιλέγει τα χρώματα, το τι θα κάνεις εσύ με τα χρώματα που επέλεξε η ψυχή σου, είναι στην ελεύθερη σου βούληση / κάθε ψυχή επιλέγει τις συνθήκες που θα την βοηθήσουν να θυμηθεί τον εαυτό της / ο καθένας με το δικό του τρόπο (διαζύγιο, ασθένεια κτλ) / τίποτα δεν είναι από τύχη ούτε πεθαίνει κανείς από τύχη / μην κρίνεις


Να ρωτάμε τους ανθρώπους: 'ποιος θέλεις να είσαι?' / μην κριτικάρεις τις επιλογές τους / είναι τέλειες για αυτούς αυτή τη στιγμή

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος / ο κόσμος υπάρχει για να παίρνετε αποφάσεις απέναντι στα ερεθίσματα / ο κόσμος είναι αποτέλεσμα των αποφάσεων που παίρνετε

Ζητήστε από την ψυχή σας να σας πει τι θέλει / προσοχή να αναγνωρίζετε ποια φωνή προέρχεται από το σύστημα πεποιθήσεων


δεν επέλεξα να τρακάρω, να με ληστέψουν, να με βιάσουν

Θα είσαι πάντα η αιτία των πάντων / δημιουργείς τις συνθήκες / αν δεχτείς την ευθύνη μόνο τότε θα μπορείς να αλλάξεις / φροντίστε να δημιουργήσετε μια κοινωνία στην οποία δεν θα υπάρχουν οι συνθήκες των συμπεριφορών που δεν σας εκφράζουν / όλα τα δημιουργείτε εσείς / ταΐστε τους πεινασμένους, δημιουργήστε τις συνθήκες που εσείς θέλετε / τίποτα δεν είναι από τύχη / οι πνευματικοί δάσκαλοι το καταλαβαίνουν αυτό, γι αυτό παραμένουν σε ηρεμία / ο Χριστός επέτρεψε τη σταύρωση του για να δείξει τι πραγματικά είμαστε


Τα συναισθήματα είναι σκέψεις με ενέργεια / όταν παραμείνουν για καιρό, η ενέργεια συμπυκνώνεται / κάνουν την ύλη να μορφοποιείται / και κυρίως οι υποσυνείδητες σκέψεις

Οι σκέψεις των ανθρώπων συναντιούνται / γι αυτό η ομαδική προσευχή έχει δύναμη


Η αγάπη είναι η ύψιστη και μόνη πραγματικότητα / ο φόβος είναι το αντίθετο / οι δάσκαλοι επιλέγουν την αγάπη σε όλες τις περιπτώσεις



ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ:
Δημιουργώ την πραγματικότητα μου με τον τρόπο που ερμηνεύω, σκέφτομαι και νιώθω
Να πάψω να ρίχνω το φταίξιμο αλλού, να δεχτώ την ευθύνη, να μη νιώθω θύμα και να ρωτήσω 

Ποιος Θέλω Να Είμαι Απέναντι Σε Αυτό Το Ερέθισμα? / Πως Θέλω Να Ανταποκρίνομαι?

Να δέχομαι τα πάντα σαν πλαίσιο εξέλιξης

Να εξασκήσουμε την ικανότητα να παίρνουμε απαντήσεις από μέσα μας / να μη βασιζόμαστε σε άλλους / να θέτουμε τα ερωτήματα και να παίρνουμε τις απαντήσεις μας



τετράδιο εργασίας:
- σελ 4 ερωτήσεις που θα ήθελες καθοδήγηση (όχι για το τι θα γίνει αλλά για το τι να κάνω εγώ)
- σελ 5 σύνδεση με εσωτερική καθοδήγηση